۷ نکته برای داشتن ابروهای عالی

۱۴۰۰/۸/۳۰

ابروهای تمیز و آراسته جزء لاینفک زیبایی زنان است و گاهی ابروها کم پشت هستند و برای بازگرداندن ظاهر جذاب به مراقبت های خاصی احتیاج دارند.

نیلام هولمز ، متخصص مشهور ابرو و بنیانگذار ملکه ابرو ، نکات خاص خود را که می تواند به کوتاه شدن ابروها کمک کند ، به اشتراک گذاشت.

از قلم هایی که خطوط ضخیم ایجاد می کنند خودداری کنید زیرا غیر طبیعی به نظر می رسند.

موهای ابرو را قبل از پر کردن ابروها بالا بیاورید ، مطمئن شوید که موها را به سمت بالا بلند کرده اید و با استفاده از یک برس تمیز پیچیده موها را به سمت بالا شانه کنید ، به یاد داشته باشید که پس از اتمام پرکردن ، ابروها را به حالت اولیه بازگردانید. همه جاهای خالی را پر نکنید زیرا ابروهای طبیعی مقداری پوست بین موها را نشان می دهند.

استفاده روزانه از سرم رشد
حالت دهی ابروهای خود با سرم رشد حتی به نازک ترین ابروها نیز کمک می کند و سرم رشد مملو از موادی است که ثابت شده است فولیکول های مو را تغذیه کرده و رشد قوی تر موها را تقویت می کند.

سرم حاوی مخلوطی از مواد مانند بیوتین و پانتنول اسید است. بیوتین یک ترکیب محلول در آب غنی از ویتامین E است که در تولید مثل سلولی ارزشمند است و تحقیقات نشان می دهد که رشد مو را تسریع می کند.

پودر ابرو

برای محافظت از ابروهای خود ، مقدار کمی پودر ابرو یا ژل شفاف ابرو را به آرامی با یک برس زاویه دار بمالید تا موهای طبیعی را در محل مناسب برای مدت طولانی نگه دارید و وضوح بیشتری را به آن بیفزایید.

ابتدا از انتهای آن شروع کنید

بهتر است ابتدا از انتهای آن شروع کنید تا ابتدا موهای تیره را هدف قرار دهید. هنگامی که محصول به انتهای آن اعمال شد ، می توانید موهای کم پشت را در قسمت جلو پر کنید.

ویتامین ها و مواد معدنی کافی بخورید
برای رشد ابروهای نازک ، آنها به مواد مغذی مناسب نیاز دارند. یک رژیم غذایی سالم و متعادل کلید عملکردهای سلولی است و کمبود ویتامین ها و مواد معدنی مانند چربی های امگا ، آهن و روی مانع رشد مو می شود.

لازم است میزان مصرف بیوتین را در رژیم غذایی خود افزایش دهید زیرا این ترکیب برای رشد موهای ابرو ضروری است. غذاهای غنی از بیوتین شامل قارچ ، ماهی قزل آلا ، کلم بروکلی و موز است. رژیم غذایی سرشار از پروتئین برای رشد سالم موها نیز مهم است زیرا فولیکول ها از کراتین تشکیل شده اند - پروتئین ساختاری که در مو ، پوست و ناخن ها یافت می شود.

افزودن لایه های بیشتر
همیشه شکاف ابروهای خود را با سایه طبیعی خود پر کنید تا شکل ظاهری یکدست داشته باشید. برای افزودن لایه های بیشتر ، خطوط کوچکی را با مداد ابرو کمی تیره تر در بالا بکشید. لایه بندی عمق رنگ بیشتری را ایجاد می کند و توهم ابروهای پرپشت کامل را ایجاد می کند.
..