روش صحیح پاک کردن آرایش

۱۴۰۰/۹/۱۴

یک متخصص زیبایی متخصص در درمان افراد مشهور، روش سالم پاک کردن آرایش برای حفظ سلامت و درخشندگی پوست را فاش کرده است.

این متخصص گفت: «یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتی که بسیاری از افراد هنگام پاک کردن آرایش با آن مواجه می‌شوند، پاک کردن ریمل بدون کندن یا آسیب رساندن به مژه‌ها است. او می‌گوید: «بسیاری از مواقع مشتریان فکر می‌کنند که تمام ریمل‌های خود را پاک کرده‌اند، اما هنوز مقدار زیادی از آن عمیق است و وجود دارد.

وی همچنین به طور شگفت انگیزی فاش کرد که بهتر است از مخلوط روغن استفاده کنید تا یک دستمال مرطوب صورت استاندارد. او توضیح داد که میسلار آب مخلوط شده با روغن برای حل کردن ریمل ایده آل است و روغن شیری برای به دست آوردن درخشندگی کامل مناسب است. او حتی روغن کرچک را برای مرطوب کردن مژه ها و ابروها اضافه می کند.

این متخصص بیان کرد که بخشی از برنامه زیبایی روزانه من شامل مراسم شب ابروی من است، که در آن از یک قطره کوچک روغن مو مخلوط با یک برس حلقه شده برای مرطوب کردن و تقویت موها استفاده می کنم و در عین حال از سرم رشد ابرو برای پر کردن موهای جدید ابرو در نقاط لکه دار استفاده می کنم.

نکته دیگری که او بیان کرد استفاده از لباس های قابل استفاده مجدد به جای دستمال کاغذی است. «آخرین باری که یک جعبه دستمال کاغذی برای صورت خریدم یادم نمی آید، صادقانه بگویم سال ها گذشته است، بنابراین قبل از اینکه پوستم را با پاک کننده ها و تونرها تمیز کنم، همیشه از آن استفاده می کنم. یک پاک کننده آرایش قابل استفاده مجدد." او می گوید. این در پاک کردن آرام و موثر بیشتر آرایش من است و من بعد از استفاده آن را در ماشین لباسشویی قرار می دهم.

وی اضافه کرد: "سپس پوستم را با پاک کننده توصیه شده توسط متخصص پوست و به دنبال آن کرم های پوست مورد علاقه ام تمیز می کنم و شما احساس شادابی می کنید و صورتتان فوق العاده تمیز می شود."
..