۵ نکته "تیک توک" برای زیبایی ، هرگز آن ها را امتحان نکنید!

۱۴۰۰/۱۲/۳


صحبت از تیک توک، به پلتفرمی تبدیل شده است که پیشگامانی متخصص در دنیای زیبایی دارد و میلیون ها فالوور آن را دنبال می کنند و علیرغم ترفندهای زیبایی شناختی مختلفی که آنها اتخاذ می کنند، بسیاری از آنها ممکن است منجر به مشکلاتی شوند، به خصوص که اکثر این موارد پیشگامان پیشینه تخصصی در دنیای لوازم آرایشی یا مراقبت از پوست ندارند.



به همین دلیل است که در اینجا مجموعه ای از نکات معروف تیک توک آورده شده است که به گفته متخصصان زیبایی، به نقل از مجله زن و خانه، زنانه، بهتر است آنها را امتحان نکنید.



کرم ضد آفتاب کانتور



ویدئوهای پخش شده در تیک توک بر اساس استفاده از عبارت Sun Cream Contouring، که به معنای ایجاد کانتور صورت با استفاده از کرم ضد آفتاب در مناطق خاصی از صورت، مانند گونه‌ها یا پیشانی، برای اجازه دادن به مناطق دیگر مانند استخوان‌های گونه است. ، به رنگ تیره تر از بقیه قسمت های صورت ظاهر شود.



به گفته متخصصان زیبایی، اگرچه این روش ممکن است کارساز باشد، اما استفاده نکردن از SPF روی صورت به طور کلی، پوست شما را در معرض خطر بالای آسیب ناشی از اشعه ماوراء بنفش قرار می دهد، که به مرور زمان می تواند باعث چین و چروک، افتادگی و حتی سرطان شود.



صورت خانگی



اگرچه ممکن است به نظر برسد که ماسک‌های طبیعی برای پوست بسیار مفید هستند و در بسیاری از مواقع ممکن است از محصولات گران‌قیمت بیشتر باشند، اما هر چیزی که در تیک توک معامله می‌شود مناسب پوست نیست، حتی اگر طبیعی به نظر برسد.



نمونه ای از این روند اسکراب های قهوه در TikTok است که در آن ماسک صورت حاوی قهوه با لیمو و عسل به آن اضافه شده است تا یک اسکراب صورت کم هزینه ایجاد شود، اما این ماسک می تواند به طور جدی به پوست آسیب برساند، به خصوص در هنگام استفاده. بیش از یک ماده قوی و خشن روی پوست برای لایه برداری صورت مانند قهوه و لیمو در کنار هم است که باعث تحریک به خصوص پوست های حساس و خشک می شود.



برای تمیز کردن صورت از خمیر دندان استفاده کنید



یکی از ترفندهایی که دختران در تیک توک نیز برای پاکسازی پوست از آن استفاده می کنند، استفاده از خمیردندان روی پوست است که یکی از ترفندهای قدیمی دختران جوان است که بعد از هشدار پزشکان پوست از بین رفت. دوباره از طریق TikTok، با پخش ویدیوهایی که در آن دختران متکی بود خمیر دندان را روی نواحی جوش صورت قرار می‌دهند تا آنها را از بین ببرند.



متخصصان پوست توضیح داده‌اند که این ترفند ممکن است ظاهر جوش‌ها را تشدید کند و باعث ایجاد جوش یا سوختگی شیمیایی در صورت شود، زیرا خمیردندان حاوی مواد خشن است که آسیب زیادی به پوست صورت می‌زند.



چسب ثابت کننده مو



ویدیوهای تیک توک پخش شد که در آن دخترها در صورت نداشتن اسپری مو از چسب برای زدن موها استفاده می کنند و نتیجه آن موهای براق است و حالت ثابتی که تکان نمی خورد، اما شگفتی بد این است که چسب حذف آن از روی مو غیرممکن بود، حتی پس از شستشوی بیش از یک بار، منجر به ریزش مو شد.



کک مک ها



کک و مک برای برخی نشانه زیبایی است، بنابراین برخی به ظاهر طبیعی کک و مک متوسل می شوند و در مورد تیک توک، برخی از دختران به حنای سیاه اعتماد می کردند که پزشکان با گذاشتن آن بر روی صورت نسبت به آن هشدار دادند، زیرا حاوی ماده خطرناکی به نام پارافنیلن است. دی آمین که منجر به مشکلات جدی در صورت می شود، می توانید از حنای طبیعیاستفاده کنید که به طور کلی استفاده از آن بی خطر است.




tiktok

..